Onsdag

Igår så var jag på stan med Cissi..
Vi var och fikade på Tant Anci och Fröken Sara, himla mysigt ställe!!
Sen vart de kläd kollning men ja hittade tyvärr inge men Cissi hitta iaf 2 elle a 4 klänningar men hon köpte bara 2 :P
Senare körde ja hem Cissi och själv for ja och handlade lite mat..
Idag ska ja ner på EGO och träna med Malin, vi ska ju försöka gå en 2-3 gånger i veckan,
men för mig kanske de blir mer..Om nu orken finns!!
Men är man ändå ledig kan man ju passa på :P

Jag och Malin när vi var blondisar..Är ju nå år sen!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-04-22 @ 10:42:34

Kommentarer

Postat av: Anonym

Fest hemma hos mig, niiice :) typ 100 år sedan.. lite sånna bilder får du ta o skicka johanna :D Hoppas allt är bra!!! kram

2009-04-22 @ 16:49:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback