Tisdag

Ja igår på dan va ja me Sandra en sväng, vart tvungen att åka dit för att surra av mig lite..
Senare på kvällen kom Empa och Lagga förbi..
Vi satt och drack kaffe och surra me massa efter ett tag när kaffet var slut kommer Lagga på att hon hade ju med sig kladdkaka och drömmar men smart tjej kunde ju ha sagt de tidigare :P
Vi kikade iaf på gamla kort och herregud säger jag bara tur att inga andra ser dom!!
Senare kom Madde också förbi men vart inte så länge men de vart ju iaf en sen kväll
vid halv 2 nångång gick dom!!
Så idag vart de lite sov morgon..
Idag ska jag iaf inte göra nånting jag ska bara vara helt ensam och bara vara för mig själv för en gångs skull..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-04-07 @ 12:42:31

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback