Torsdag

Idag har jag varit med Sandra..
VI ha vare på fyndlagret och båda erikshjälpen!!
Och så klart så fyndade jag ju, de vart en kjol 21 kr
Ett vin ställ för 20 kr, 3 små ljuslyktor för 15 kr och en ljus stake typ som man sätter på väggen för 20 kr..
Och Sandra hitta en tunika som hon köpte + att hon hitta en massa andra skrot saker..
Nästa gång ska jag ha med Sandra igen så man hitta saker :P
Sen åkte vi ut till stugan och hämtade tvn sen tillbaka till stan..
Så nu sitter ja här och väntar på att Sandra och Johan ska komma med min snus eftersom Sandra lånade 42 kr till sin tunika!!
Men nu ska ja ta och städa lite ser ut som en svinstia här hemma!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-04-16 @ 17:21:47

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback