Till dig!!!

Asså min värld är fan som en berg och dal bana!!
Ha nyss förlorat en väldigt kär vän som ja ha kännt
hela mitt liv nästan..
Känns så grymt tomt när du inte är där för mig kunde
alltid prata om allt och ingenting men nu finns du inte längre där för mig..
Tycker de var en sån skit grej som hände men de va väl som du sa igår
i smsen ja är en dålig människa, så fort nånting händer runt
mig så går typ jorden under..
Men ja hoppas vi kan fixa detta nångång iaf, tycker
de är tråkigt att kasta bort så många år tillsammans..
Du är verkligen min bästa vän och de kommer du alltid
att vara vad som än händer de vet du också själv!!
Vänner för evigt elle hur va de där?!?!?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-08-21 @ 22:33:21

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback