Tisdag

Ja idag då va man ledig..Skönt!
Så då passade jag och Tessan på att åka till birsta!
Så roligt att umgås med dig igen gumman,
ha ju blive så att vi inte ha setts på ett tag nu men nu ska vi ta igen tiden så fort lillen kommer:)
Inte långt kvar alls nu!
Tessan handlade lite bäbis saker som behövs och jag unnade mig lite saker själv:)
Så nu sitte man bara här och undra vad man ska ta och hitta på ikväll,
finns ju inte direkt så mkt att göra i denna stad satt!

En mkt gamal bild på mig och Tessan :)
Den är ju bara 3 år gammal, herregud tiden går så himla fort!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-07-28 @ 16:06:15

Kommentarer

Postat av: Tessan

Hihi. Tack för idag gumman! Det var en trevlig dag. Vi får göra det igen snart. Kram

2009-07-28 @ 17:10:11
URL: http://tjn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback