Torsdag

Idag så var jag och Makrillen på stan :)
Köpte strumpor och hårfärg så imorrn blire till att färga
och hoppas på att de blir bra:)
Sen så var vi på coffe house och käkade
en kyckling sallad!
Alltid lika gott fast mättande :)
Sen så var jag och Hamrin ut med hundarna så om fick
leka av sig lite granna!!
Så nu sitte man här och laddar inför match
vet inte riktigt hur de ska gå eftersom man inte ha
tränat på ett tag men som tur är så är de ju bara
en tränings match..
Men man kan ju iaf hålla tummarna på att vi vinner :)
Men nu ska ja ta och byta om sen göra mig helt
klar för att hämta Emma om typ en timme!!
Fan asså ja är grymt jävla nervös!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-10-15 @ 17:51:34

Kommentarer

Postat av: Makrillen

Haha, vad fan är det där för bild =)

Jag ser ju ut som en stjärna ju, tur man inte hör vad jag sjunger =p hitta på nåt någon dag?

2009-10-20 @ 12:20:08
URL: http://ikaros4.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback