Onsdag

Imorrn så drar jag och Empa till stor stan och komme hem på måndag..
Ska bli så himla skönt att komma iväg och slippa lite saker här hemma!!
Så kl 8 går bussen, så de blir tidig kväll idag men som tur är så är jag just nu
iaf grymt trött eftersom ja ha bara sove 5 timmar i natt!
Idag på dan så var jag och Jenny på stan och kollade runt lite granna,
fördrev tiden lite eftersom hon egentligen skulle ha vare i sidsjön men skippade de:P
Sen så stötte vi på Linda och vi gick och fikade lite granna!
Så kul att se Linda eftersom vi inte ses så ofta nu för tiden
fast de gör inte jag och Jenny heller men ändå!!
Sen nu så hålle man på att packa klart de sista men som vanligt så glömme man
typ hälften!
Ska även träffa sjöström imorrn ska bli grymt kul eftersom vi inte ha setts nu på ett tag!
Näe nu måste man gör nån nytta!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-09 @ 16:17:25

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback