Tisdag

Ännu en ny vecka då!
Redan september och höst väder ute, men idag var de iaf lite varmt ute:)
Igår så var jag in på arbetsförmedlingen och skrev in
mig igen då eftersom man är ju arbetslös igen!!
Sen så for vi ut till stugan igen, ha vare här nu sen i onsdags!
Åker väl hem på torsdag när SCA cupen börjar..
Vi hämtade även lilla Candy hos Sandra igår
för att se om hon och Zigge gick ihop men
de kunde vi ju glömma att dom gjorde så vi fick köa hem Candy igen
tråkigt nog..Jag som ville ha en till liten katt!
Idg blire till att ta en lång prommenad och sen ta
upp alla sakerna från båten eftersom den ska ju tas upp snart!
Men nu ska ja gå ut och njuta av de fina vädret!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-01 @ 10:06:25

Kommentarer

Postat av: sofia

tack för igår gummsan. :) nu ska vi se till att umgås även på vecko dagarna tycke jag !! :D

du är den goaste du . Pyss å kyss / S

2009-09-06 @ 18:00:39
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback