Tisdag

I lördags vart de en utgång började hemma hos Krille sen drog vi in på allstar och där träffade man på Anna så vi satt och surrade hela gänget, var riktigt trevligt för en gångs skull:)
Idag så ha jag och Empa vare på birsta en sväng och kikat men vart ju inge handla eftersom ingen av oss ha pengar..Men så fort dom komme så blire till att handla!
Empa ska ju börja träna med mig så hon måste ju inhandla skor osv..
Sen åkte vi hem och vilade lite innan vi åkte på max och käkade sen vart de basket!
Men den sporten är inte direkt nånting för mig men aja lite kul vare iaf!
Så nu sitte man här less som vanligt eftersom man inte ha nå jobb elle liv typ!
Imorrn hoppas ja på träning om min träningvärk släpper ha sjukt ont efter att ha tränat en hel vecka så ganska så skönt att vila idag, men man få ju lite ångest när man går på max och käkar men men så kan de ju vara!
Nu ska ja sätta mig och kika vidare på jobb och lägenheter!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-26 @ 21:51:09

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback